Als u blind de verkeerde telefoon bestelt

SeniorenTAB gratis advies helpdesk

Onze helpdesk krijgt dagelijks te maken met bijzondere verhalen. Een van deze verhalen is wel heel bijzonder, want een goed advies geven voor iemand die blind is en tegelijk voor zijn diabetes bloedsuiker moet meten? Dat vroeg wel even het maximale van onze Chita. Het bedankje achteraf was extra fijn om te horen. We citeren het daarom woordelijk:

Ingezonden mail van een klant

Onlangs heb ik van bol.com via uw verkooppartner Senior Tab de Senior smartphone ontvangen.
Totonze spijt voldeed dit apparaat niet aan mijn wens.
Ik ben blind, en heb een apparaat nodig die mijn diabetes waarden doet scannen en uitlezen, boven genoemd apparaat had geen NFC.
Door U bemiddeling ben ik telefonisch in kontakt gekomen met mw. Chita Doekharan van Senior Tab.
Deze begreep direkt het probleem en stuurde per ommekeer de Samsung A 10, deze heeft ze voor mij geinstalleerd en meerdere keren met
Mondelinge steun ons geholpen, zodat we nu beschikken over een perfekt apparaat.
Ik wil dan ook op deze manier mijn dank uitspreken over de colante bediening, en perfekte afhandeling aan het adres van Senior Tab, en in
Het bijzonder de kontakten met mw. Chita Doekharan.
Wij bevelen dan ook iedere die speciale hulp met de ouderen telefoon van Samsung, via kontakt op te nemen via bol.com met Chita.
Chita alle dank en de hoogste beoordeling is voor jou bedoeld.

Naam van de inzender is bij de redactie bekend. Tip: Onze helpdesk geeft met plezier en toewijding advies bij complexe hulpvragen zoals oogproblemen. Onze Chita is al meer dan 5 jaar het boegbeeld van onze helpdesk, zij en haar collega’s denken mee om een passende oplossing te vinden. Of u nu via bol.com, Amazon of onze eigen website bij ons bestelt, wij helpen u met plezier.

Geen reacties mogelijk